[O2FL] 1.6MPI + LPG montowany w fabryce. Przegląd LPG. Probl

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaskader
    Classic
    • 2011
    • 35

    #26
    U mnie fabrycznie jest tak i żeby wymienić filtr fazy ciekłej trzeba min wymontować akumulator, więc nie jest to takie fajne.
    Czarne MEDy. Na blacie 62tys i nadal dają radę. Prawdopodobnie wyśle zapytanie do dystrybutora :kto w Polsce wgrywa nowe Mapy do zmienionych niebieskich MEdów. Jak kupowałem auto to obiło mi się o uszy, że tylko jedna osoba w Polsce ma pełen dostęp do centralki. Nie wiem czy to prawda i czy ewentualnie do tej pory zmieniło się to ... i gdzie ta osoba mieszka i za ile to może zrobić
    Załączone pliki

    Komentarz

    • reni
      Classic
      • 2014
      • 26

      #27
      Zamieszczone przez kapi
      Maicroft, koledze chodzi o 1.6 CHGA (prawdopodobnie)
      one są z fabrycznym gazem, a nie "salonowym"
      wtedy komunikacja idzie przez złącze ODB a do diagnostyki jest używany jakiś VAG-owy program.
      takie info podaje elsa.

      kolego lordbanan, znacznie ułatwiłoby pomoc, gdybyś miał ustawiony odpowiedni silnik w profilu.
      hejka,
      ten silnik mam tez ja CHGA. samochód na rynek szwajcarski. kilka set egzlemplazy. nic sie nie da podpiąc bo w polsce nikt nie ma oprogramowania do tego ani w ASO ani w lenzo lerandi.
      rozwiazaniem jest wymiana medów na niebieskie, wgranie nowych map spalania co da sie zrobic odpowiednim programem uzywanym w specjalistycznych serwisach.
      jest troche zachodu, ale gosiu który oracuje w aso skody po godzinach swojej pracy zrobił mi to. i to za pól darmo. no wiadomo za wstryski trzeba swoje zapłacić ok 750-800zł

      [ Dodano: Sro 06 Maj, 15 22:41 ]
      Zamieszczone przez kapi
      Maicroft, koledze chodzi o 1.6 CHGA (prawdopodobnie)
      one są z fabrycznym gazem, a nie "salonowym"
      wtedy komunikacja idzie przez złącze ODB a do diagnostyki jest używany jakiś VAG-owy program.
      takie info podaje elsa.

      kolego lordbanan, znacznie ułatwiłoby pomoc, gdybyś miał ustawiony odpowiedni silnik w profilu.
      hejka,
      ten silnik mam tez ja CHGA. samochód na rynek szwajcarski. kilka set egzlemplazy. nic sie nie da podpiąc bo w polsce nikt nie ma oprogramowania do tego ani w ASO ani w lenzo lerandi.
      rozwiazaniem jest wymiana medów na niebieskie, wgranie nowych map spalania co da sie zrobic odpowiednim programem uzywanym w specjalistycznych serwisach.
      jest troche zachodu, ale gosiu który oracuje w aso skody po godzinach swojej pracy zrobił mi to. i to za pól darmo. no wiadomo za wstryski trzeba swoje zapłacić ok 750-800zł
      Reni

      Komentarz

      Pracuję...